Panama dostępna dla wszystkich

Dzisiaj Yahoo! ogłosiło, że otwiera Panamę. Panama jest najnowszą platformą reklamową udostępnioną przez Yahoo! w lutym. Za jej pomocą reklamodawcy mogą umieszczać swoje reklamy wśród wyników wyszukiwania i na innych serwisach Yahoo! i robić to o wiele skuteczniej. Jest ona też bezpośrednią odpowiedzią i konkurencją dla programu AdWords firmy Google.

API Panamy zostaje udostępnione za darmo. Każdy deweloper, czy też firma oferująca usługi marketingu w wyszukiwarkach, będą miały dostęp do pełnej funkcjonalności. Będzie też opcja dostępu za opłatą, skierowana do firm oferujących usługi reklamowe na większą skalę. W sumie Yahoo! oferuje trzy opcje dostępu do Panamy: Basic, Advanced i Elite. Opcja Basic jest opcją bezpłatną; pozostałe dwie opcje są płatne i różnią się poziomem wsparcia technicznego.

Co Yahoo! chce osiągnąc tym krokiem? Susan Decker, szefowa Advertiser & Publisher Group, widzi sukces Yahoo! we wspieraniu firm reklamowych w opracowaniu skutecznych programów marketingowych w wyszukiwarkach. Chodzi też na pewno o konkurencję z bardzo popularnym AdWords, dla którego API jest już od pewnego czasu dostępne.

Więcej na ten temat można przeczytać na TechCrunch i GigaOM.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Internet, Produkty, Yahoo. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Panama dostępna dla wszystkich

  1. Pingback: www.wpigulce.net

  2. hosiawak pisze:

    Co sądzisz osobiście o Panamie ? Na itext.pl i sprawna.pl umieściłeś reklamy Google co zbytnio nie zachęca do spojrzenia na Panamę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>